Piegādes ķēdes speciālists/-e

Aicinām pievienoties savai komandai

Piegādes ķēdes speciālistu/-i

darbam uz noteiktu laiku

Uzticēsim Tev:

darbu saistītu ar INTRAC Grupas pārstāvētās tehnikas pasūtījumu veikšanu, izsekošanu līdz piegādei, saistīto dokumentu plūsmas kontroli, rēķinu sagatavošanu, darbu ar tehnikas ražotājkompāniju atbildīgajiem speciālistiem, INTRAC grupas pārdošanas komandu un transporta organizēšanu.

 

Ja Tev ir:

  • augstākā izglītība, vēlams loģistikas vai industriālās tehnikas tirdzniecības jomā;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski;
  • datorprasmes profesionāla lietotāja līmenī;
  • precizitāte darbu izpildē un augsta atbildības sajūta;
  • ļoti labas komunikācijas spējas;
  • attīstīta analītiskā domāšana.

 

Pievienojoties mūsu komandai, Tu iegūsi:     

  • sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • iespēju strādāt hibrīdveida darba režīmā (birojs/attālināti);
  • atbildīgu un dinamisku darbu jaukā un atbalstošā kolektīvā;
  • pieredzes iespējas starptautiskā uzņēmējdarbības vidē.

 

Darba uzsākšanai nepieciešamās apmācības 2-3 nedēļu periodā notiks Tallinā.

Bruto mēneša atalgojums: sākot no 1700,- EUR.

Savu pieteikumu un CV angļu valodā sūtiet uz info@intrac.lv līdz 30.05.2024. Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem. 

 


Atpakaļ